torsdag 6. september 2012

Ønskeliste for Preben :)

Joda, det er faktisk en stund enda til Preben har bursdag. Men synes tiden raser av gårde for tiden, så tenkte jeg skulle lage en liten liste nå, for så å eventuelt oppdatere den litt etterhvert.
Tenk at lille-gullet mitt faktisk fyller to år neste måned da!! Liten super glad gutt, med mye fart. Løper rundt å gjør sprell hele dagen, og alltid med et smil om munnen :)
 
 
  • Leke gravemaskin (han har forelsket seg fullstendig i gravemaskinen på åkeren utenfor her, som om ikke kan elsker alle slike motorsaker fra før, så tror det ville vært veldig kjekt med en egen en)
  • Ull klær (undertøy, helst i str. 98 eller 100. Gutten er STOR)
  • Vinter dress (eller aller helst penger for å legge i en vinter dress)
  • Biler (i alle størrelser og former, gutten ELSKER biler)
  • Bilrelaterte saker
  • Little people leker (også en populær aktivitet, har flere timer med leking på gulvet etter at jeg fant frem Veronicas gamle LP-leker, men kunne kanskje tenke seg litt mer gutte-aktige saker. Har buss da)
  • Votter (aller helst vinter votter, hvilke spiller ingen rolle, men helst noe som er enkelt å ta på og som holder seg på. Enklest mulig for personalet på barnehagen)
Ellers så vet jeg ikke helt jeg altså. Han deler jo soverom med Veronica enn så lenge, så trenger egentlig ikke noe barnerom-stæsj. Det er rosa der da, men veier sikkert fint opp for den gutte gutten han er på dagtid. Sant :)
 
Fortsatt ingen bilder, siden jeg tydligvis har funnet en veldig fin plass å legge vekk/pakke ned overføringskabelen. Finner den ikke, som så mye annet etter at vi flyttet. Tar lenger tid enn jeg hadde regnet med å komme seg i orden. Så mye man "trenger" som man ikke tenkte på først... Men dukker vel opp etterhvert det meste tenker jeg. Og håper jeg. Fortsatt ikke funnet kassen med vinterklær, men har en liten anelse om hvor den kan befinne seg da, så krysser fingrene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar