lørdag 26. mars 2011

Helg :)

Da har helgen nok engang senket seg over huset. Koser oss :) Eller, vi som er hjemme gjør det. Anne-snuppa og Vero-pia er på overnattingsbesøk i helgen. Anne-snuppa sover over til Tanten sin og besteforeldre. Endelig, etter mye masing passet det :) Anne ble så glad i går da det ble klart at der FAKTISK passet for ALLE at hun endelig kunne overnatte.
Vero-pia sover over hos Tanten sin og "Jånjan" (søskenbarn) i helgen. Fikk sms fra søsteren min om ikke det passet at Vero kunne sove over i helgen. Kjæreste tante-jenta mi ville så gjerne at hun skulle komme. Så et måtte hun jo selvfølgelig lov til. Ikke så ofte hjerteskattene mine sover over hos andre. Godt å ha de hjemme også sjø :) Men godt nå også da, å få gitt mye oppmerksomhet til lille-gutten min :)
Har foresten endelig fått ført over bilder il pc'n min, så tenkte jeg kunne dele noen bursdagsbilder :)

3 ÅR, og stor jente :)

 Med krone fra barnehagen :)
 Bursdagskake :)
 Store, fine jenta mi :)
Aktiv 3 åring ja :)

Det var noen av bildene. Ble ikke tatt så mange. Flere enn i fjor, på 2 årsdagen, hennes da. For da var hun syk stakkar :/ Feiret dagen med over 40 i feber :/ Heldigvis helt frisk i år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar