søndag 20. mars 2011

Pause...

Da ble det nok en pause i bloggingen min gitt... Av den engle grunn at her i huset har vi vært syke i det siste. Jeg og Vero-pia har vært gjennom en runde med farang :/ Det værste jeg vet... Jeg hater å spy. Det er nok noe av det verste jeg vet. Og det er aldri jeg synes så synd i meg selv som når jeg har det.
Så har nok ikke fått flytta over bilder fra kameraet enda heller... Men det blir, det blir :)

Ellers har vi vært på bursdager i hele helgen. Først til verdens beste bestemor/oldemor på lørdagen. Og så til en av bestis-søstrene mine på søndag. 69 og 24 år ble de :) Mye deilige kaker har vi fått :) (som legger seg godt utenpå beina mine...). og vi har fått møtt mye trivelig familie :) Familie vi ikke treffer så mye ellers i året. Er nok ikke flink nok der altså... Besøker ikke alle i familien så mye. 
Har også fått sett litt på innleveringsoppgaven fra kurset mitt i helgen. Vet ikke om jeg har skrevet det tidligere jeg, men jeg har startet på et internett kurs. Ikke så lett har jeg funnet ut... Kjørt meg litt fast i oppgaven. Hvordan i all verden skal man forklare ordet "funksjonshemning" med helt egne ord da? Alt jeg prøver å klekke ut finnes jo allerede fra før av jo... Nei, må vel bare gå videre med oppgaven å gruble mer på hva jeg skal skrive om det etterpå.
Har også fått lånt meg noen strikke-oppskrifter av tanten min i helgen. Så får vi se da om jeg greier noen av dem etterhvert... De er med flettestrikk, og det har jeg ikke gjort før. Store strikkepinner da, å tykkt garn så det skal gå fort... Bare jeg får noen til å vise meg hvordan det skal gjøres :) Begynner å bli færdig med noen av mine andre prosjekter nå så. Mangler hanke på strikkaveska til Anne, halve siste votten til kjærestesamboeren og toppen av "finnlandshetta" til Vero-pia. Går da fremover da :) Tenkte jeg skulle sette meg ned og strikke noen julegaver til jul også, så da tror jeg egentlig at jeg har nok å henge fingrene i.
Men nå er det nok natta på denne frøkena :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar