torsdag 19. mai 2011

Sliten...?

I dag har jeg ikke fått gjort noe av det jeg hadde tenkt. Jeg la planene for dagen i går kveld. Jeg skulle trille å levere Vero i barnisen og kanskje ta meg en liten rundtur med bare Preben-gullet etterpå, men det ble det ikke noe av. Jeg skulle bake brød, det ble det ikke. Jeg skulle vaske gulv og tørke støv til helgen, det ble det ikke. Jeg skulle en liten tur på butikken pluss noen andre æren, det ble det ikke. Har rett og slett følt meg helt skutt i dag. Liksom litt sånn at det føles ut som om man har feber, men har det ikke. Så i dag ble det bare rolig kosing med lillegullet. Også sov jeg da han hadde duppene sine. Lenge siden jeg har sovet på dagen nå. Kan ikke huske jeg har gjort det siden jeg gikk gravid. Da sov jeg på dagen av og til på slutten av graviditeten. Håper dagen i morgen blir bedre da, slik at jeg får gjort noe av det jeg skulle gjøre i dag. Iallefall vaske, tørke støv og bake brød. Må jo være rent og pent her til stor-pian kommer i morgen. Og nybakte brød er heller ikke å forakte :)
Men nå skal jeg finne sengen og prøve å få en god natts søvn. Så går tiden til stor-pian kommer hjem mye fortere også :)

Ps: Var forresten på 7 mnd kontroll på helsestasjonen med lille-gullet i går. Han er nå faktisk 9260g tung, og 72,5cm lang. Lille-store-gullet mitt.
Til ssammenligning var største-pia 8990g tung, og 71,5cm lang på samme alder. Og Vero-gullet var ca. like lang, men ca 9500g tung (hadde ingen eksakt måling på henne på samme alder... )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar