søndag 15. mai 2011

Bloggepause??

Da ble det brått en liten pause i bloggingen her gitt... Ikke helt med vilje, men det er endel ting som har gnagd meg litt i de siste ukene, som har gjort sitt på hummøret. Og siden jeg ikke vil at dette skal bli en blogg for utløp av mine frustrasjoner, har jeg bare latt være å skrive noe som helst :) Det er ikke så alvorlig altså, har ingenting med kjærestesamboeren eller de super dupe barna mine å gjøre, men uansett hvor lite (eller muligens teit) ting er så gnager de som de vil uansett.

Siden sist har vi faktisk ikke gjort stort. Vi hadde noen finværsdager som ble utnyttet til det fulle. Både voksne og barn var ute og kosa oss fra morgen til kveld. Lillegull satt også ute på platten vår, under parasol selvfølgelig, og var så blid og fornøyd. Fikk nesten alle sine måltid ute.

 Her er det Vero-gullet som koser seg ute :)
 Preben, ligger for anledningen på platten utenfor husset.
 Preben sitter i stolen sin ute (dette var før varmværet satte inn, derforhan har på litt mye klær enda).
 Vero-gullet :)
Preben-gullet :)

Nå må jeg nesten logge av litt her. Vi skal ha mammaen min og sambo på middag i dag, så jeg må få gjort klart litt. Håper det ikke blir like lenge til neste gang nå da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar