mandag 4. juli 2011

Ukeslutt...

Da er nok en uke, og helg brukt opp. Vi har som vanlig bare kosa oss. Vært stortsett bare hjemme. På mandag ålte Preben seg forrover for første gang. Noen prøvende centimeter bare, men han kom seg frem. Gjenntok sukseen på tirsdag da vi var å besøkte bestemoren. Men etter det har han ikke prøvd så mye mer. Han har værti dårlig form, stakkars lille. Ikke noe alvorlig, "bare"to tenner på tur. Den ene brøt frem nå i dag, men det er ikke lenge til tann nr fire også kommer  :) Alle fire nede i munnen, ingen oppe enda.
Ellers i dag har vi trosset det dårlige været å var ute i flere timer oppe på tomta vår. Jeg, Preben, Veronica, kjærestesamboer og barnas farfar. Mennene arbeidet, mens vi andre bare nøt å være ute. For selv om det har vært overskyet i dag, med regn i luften, har det vært varmt. Ikke det at jeg synes det hjelper stort, jeg synes det er helt forferdelig at vi kun har sol en dag i uken, resten regn og/eller overskyet. I år er faktisk første gangen jeg har merket at jeg kan bli "vær-syk". Jeg lengter slik etter sol og varme, og har fort blidt litt passiv av dette været synes jeg. Alt tar liksom litt lenger tid, og gleden over å være ute er ikke helt der. Er ikke deprimert altså, ikke kommet dit enda. Merker det litt på Vero-snuppa mi også, hun roper liksom ikke av entusiasme når vi går ut lenger. Bare så lenge de trives med allværsklær og støvler også tror jeg. De blir leie de også til slutt. Bestemte på lørdag at nå var shoppingen av sommerklær over for i år, også kjøpte jeg like godt ett sett ullundertøy til Veronica. Like greit å bare forberede seg til vinteren først som sist tenker jeg. Vi skal vel få en like kald og lang vinter i år også, som den som var. Pessimist, I know :)
Fikk forresten somlet meg til å overføre bilder fra kameraet i dag, så tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere i dag :)

 Mammas lille prins )
 Småttisan til mammaen sin :)
 Prinsen i sitte-gynge-gå-stolen sin :)
Anne-snuppa mi :)

Det alle bildene jeg får delt i kveld... Dataen min vil ikke virke som den skal i dag. Får heller prøve igjen senere. Så da får dere ha en fin kveld/natt videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar