tirsdag 13. september 2011

Litt overrasket...

Nå må jeg si jeg ble litt positivt overrasket. I går var jeg nemmelig på helsestasjonen med Preben. En litt (veldig) utsatt 10mnd kontroll. Preben hadde jo vannkopper da han skulle inn til den skjekken, så den ble utsatt litt. Men uansett ble jeg og helsesøster enige om at en fysioterapaut skulle ha sett litt på han. Så hun skulle skrive en hendvisning, så skulle vi vente litt og se hva som skjedde. Og vet du hva? De ringte i dag!!! Dagen etter. Og de kunne tilby oss en time denne uka. Sånn bare for å se. Trodde jeg skulle ramle på rompa jeg. Nå skal det sies at han ble tatt med keisersnitt pga at han lå i seteleie, men ul-undersøkelse av hoftene på fødeavdelingen (tatt av barnelege) viste ingenting unormalt. Så nå er det bare å håpe på at det ikke er noe galt nå heller, og at alt kommer til å gå bra til sist.

Vitale mål tatt i går viste forresten at lille-gutten min så absolutt ikke er noen baby lengre.

  • Lengde: 77,5 cm
  • Vekt: 10640 g
Til sammenligning var storesøster Veronica 78 cm og 10560g på samme alder. (Hun var ett år da). Og Anne var 74cm og 9190g. (Hun var da 10mnd). Altså, han er litt større enn sine søstre. Men er han ikke gutt da, og skal vokse opp til å bli en stor mann  :P Hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar