tirsdag 9. oktober 2012

Helgen vår :)

I helgen feiret vi bursdagen til verdens beste lille gutt :) Og hans like gode store storesøster. De har bursdager ganske tett, og siden storesøster bare er hos oss annenhver uke, ble det til at vi feiret dem sammen denne helgen. Og jeg vil si det ble en vellykket feiring. Masse familie, kaker og kaffe/brus :)
Baka ikke så mye altså. Ble ett par oreokaker, ett par eplekaker, en langpanne sjokoladekake med fotball pynt og muffins med cupcake topping. Og alt ble spist opp :) Morro å bake når folk spiser så godt. Spesielt siden jeg så absolutt ikke er noen ekspert med slike kjøkken saker.
Mange fine gaver ble det også. Prinsen fikk sin første CD, Torbjørn Egners dyrene i Hakkepakkeskogen. Han fikk seg også to Duplo biler, stor brannbil og en liten leke gravemaskin (POPULÆRT!!). To "peke-bøker" om traktorer. Ulljoggebukse, trøye og hettegenser fra Janus, hjemmestrikka ullsokker, ull elefantlue (hvis det er riktig navn på lua?), leire, cars hoppeball og penger som skulle gå til innkjøp av vinterdress. Da tror jeg at jeg fikk med meg det meste... Så takk til alle dere som kom og feiret bursdag sammen med oss :)
 
 Kjøkkenhjelperen min :) Her er det muffinsrøre på gang.
 
 Langpanne fotballbanen til prinsen :) Joda, strekene er ikke rette og slikt, men hadde det for travelt med å bli ferdig så satte på spillerne før linjene tørket. Og spillerne bikket jo selvfølelig på strekene... :P
 
 Prinsen og prinsessen :) Med klær som mætsjer. Prinsen i selebukse og prinsessen i kjole.
 
 Prinsen til mammaen sin :)
 
 Slik kan man jo også bruke hoppeballen :)
 
Morro-prinsen :)
 
I dag dro vi forresten til butikken og kjøpte vinterdress. Ble en blå dress fra Ticket to heaven denne gangen. Vi prøvde på flere sorter, og gikk for den som satt best på og som gav best bevegelighet. Vil jo at prinsen skal trives best mulig i dressen sin i barnehagen, og ikke føle seg hindret eller noe slikt pga den. Her hjemme får han bruke en dress etter Veronica. En fra Skogstad som jeg liker veldig godt, og har lett etter siden ble for liten for snuppa, men finner den ikke igjen noe sted. Og det synes jeg er veldig synd. Betalte ikke så mye for den heller.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar