lørdag 27. oktober 2012

HELG :)

Da ble det helg igjen da :) Godt. Bare trist storjentene dro hjem til pappan/mamman sin i går... Men vi fire som er igjen her koser oss skikkelig. Men kjenner det stikker i hjertet når jeg tenker på storejenta mi. Vil så gjerne ha henne her. Annenhver uke ordningen har for det meste fungert greit, men nå vil jeg egentlig bare ha henne her hos meg hele tiden.
I dag dro vi ut på kjøpesenteret for å kjøpe kostymer til småttisene. Nei vi skal ikke gå Halloween, vi er bed på kveldsmat hos mammaen min. Og hun ville at barna skulle komme utkledd. Ikke tung å be vi, for begge barna her liker å kle seg ut. Ble også to prinsesse puzzlespill på Vero, og en cars bil på Preben. Stas :) Preben begynner å få en ganske anstendig samling biler nå, spesielt siden søskenbarnet hans kom med biler han ikke ville ha lengre. Fint å få arve synes jeg. Både leker og klær. Man trenger jo ikke kjøpe nytt hver gang. Eneste jeg ikke liker å arve er sko. Greit med sko  som er lite og fint brukt, men godt brukte sko derimot... Nei det er ikke bra for små føtter,
Nei nå tror jeg at jeg må sette meg ned og kose med skattene mine. De koser seg med litt godterier nå, før det blir leggetid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar