torsdag 7. februar 2013

Dagene flyr avgårde...

Dagene går så utrolig fort nå. Rekker ikke over alt jeg skulle og burde gjort, og noe går i glemmeboken for en stund. I morgen er det jobb i fjøset (3. dagen denne uken :) ). Må prøve å få gjort det i rett tid, og ganske fort slik at jeg får gjort noen ærend etterpå... Noen ting bør bare bli gjort...
Og i morgen kommer storjentene våre hjem. Og det gledes :) Størstejenta har planer om overnattingsbesøk av en venninne, og noe konfirmasjons greie. Noe med noe fotografering å gjøre, tror jeg. Ellers er det ikke lagt noen planer for helgen. Håper vi kan finne på noe gøy. Lenge siden sist. Mye influensasykdom har ført til mye inne-hjemme-aktiviteter. Nå trenger vi litt positiv familietid sammen. Kose oss skikkelig.
Også må jeg vel få tatt med meg Anne-snuppa på shopping. Nå som rommet hennes er så og si ferdig må hun få seg gardiner. Og de må hun få være med og se på selv. Tenkte vi skulle gå for liftgardin inn til henne, da skråtaket går rett vedsiden av vinduet hennes og gjør det vanskelig å få opp gardinstang der. Da må den i såfall festes i listen rundt vinduet, det gjorde vi på rommet til Veronica og Preben, men da er faren stor for at lista sprekker. Noe den gjorde inn til småttisene. Håper vi finner noe, så blir det så mye kosligere der. Jeg MÅ nemmelig ha gardiner, hvis du ikke allerede har skjønt det :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar