søndag 3. februar 2013

ENDELIG!!!

Da sitter jeg og søker nettet rundt etter biletter. For ENDELIG har det kommet et brev fra Oslo. På slutten av denne måneden har snuppa mi fått time til undersøkelse på barnhjerte poliklinikk. Må reise nedover "bare" for en undersøkelse, men det er også ett skritt videre.
Må vel ringe pasientreiser på mandag da, for det er vel de som skal ordne med reisen (har jeg forstått???). Jeg har ingen anelse. Aldri reist så langt for undersøkelser før jeg. Håper vi får reise med tog da. Jeg lider jo av flyskrekk... Altså, jeg skal altids komme meg opp i et fly jeg. Men jeg skal reise alene med snuppa, og er redd jeg skal skremme henne. Gi min ubegrunnede frykt for flyvemaskiner videre til henne. Da er det bedre at vi reiser med tog denne gangen. Når det blir operasjon skal jo faren hennes også bli med, tror jeg, så da blir vi jo flere. Så da skal jeg driste meg opp i luften. Kan uansett ikke reise med en nyoperert jente på tog når den tiden kommer, det sier seg jo selv. Må si det irriterer meg litt at kroppen nekter å høre på fornuft da. Er jo ikke farligere å fly enn å kjøre bil.
Krysser iallefall alt jeg har for at ting skal skje i rask rekkefølge fremover. Slik at store-snuppa mi får det bedre. Og alt faller på plass for henne. Heldigvis er hun veldig positiv selv. Og har de siste månedene blitt mer reflektert over sin egen situasjon. Og forklarer folk rundt seg hvorfor ting blir som de blir. Tror faktisk alle samtalene vi har tatt sammen har virket positivt. Har sett en mye mer positiv utvikling på henne iallefall etter som brikkene faller på plass, og vi får forklart henne mer konkret hvorfor det er som det er. Håper alle følger opp sine avtaler nå, så skal dette ordne seg til slutt :) Håper håper :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar