søndag 5. desember 2010

Søndag...

Da var nok en helg oppbrukt da. Som den har rast avgårde... I helgen har formen til lillegull blidt betraktelig mye bedre. Han hoster og slimer fortsatt, men det kan ikke sammenlignes med hvordan han tidligere. Nå sover jeg endelig på nettene igjen :)
I dag, søndag, har jeg, Anne, Veronica og Preben vært på besøk til bestemor/oldemor. Like koselig som alltid det :) Fikk med meg en pose hjem ,med div strikkaklær som hun hadde fått i oppgave å vaske for meg. Hva skulle man vel gjort uten bestemødre? Ingen til å strikke klær, eller til å vaske dem...
Da vi kom hjem hadde kjærestesamboeren laget middag (kveldsmat) til oss. Ribbe med tilbehør :) Det var godt det. Kunne nesten ikke gå fra matbordet etterpå :)
Ellers i helgen har jeg fått hentet tre pakker fra posten. En fra nøstebarn, en fra Hennes og Maurits og en fra kids paradise. Har kjøpt ulldress, ullboddy og ullue til Preben, og ullbukse til Veronica fra Nøstebarn. Skikkelig deilig ull. Tykk og god dress til Preben, så han skal holde seg varm i vinter og holde seg frisk. Jeg rett og slett elsker ullklærne fra Nøstebarn. Fikk i mye fine klær til alle barna fra H&M. Nå blir de vel fine alle fire :) Og fra Kids paradise kjøpte jeg en fin og ROSA vimpel-lenke til Veronica og fine lørdagsgodt skåler til alle fire. Og prinsesse glass til Veronica og Anne, og bilglass til Preben. Det var kjempefint alt sammen :) Skulle egentlig legge ut bilder av det, men kameraet mitt er fullstendig tomt for batterier... Tenkte jeg skulle ut og kjøpe meg stoff etterhvert, og sy en blå vimpel-lenke til Preben. Skal vi se da hvordan det ligger an med mine syferdigheter. Apropo det ja... Jeg meldte meg inn i hobbyklubb i helgen. La inn et innlegg tidligere der jeg etterlyste en hobby. Så nå meldte jeg meg like godt inn i en hobbyklubb og bestilte meg en bok i heklingens ABC, og en bok om div andre ting man kunne finne på hjemme. Så får vi se da, om jeg greier (les: har tålmodighet til å prøve å lære) noe av det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar