onsdag 1. desember 2010

Hmmm...

Da sitter jeg oppe midt på natta da... Har en lillegutt som ikke er i form i det hele tatt. Han hoster og hoster og snørrer som bare det stakkar liten. Har nesten ikke stemme igjen nå. Greier nesten ikke gråte heller... Så da sitter jeg her da, å følger med på han. Han sover godt akkurat nå, men mammaen får ikke sove. I morgen skal vi til doktoren... Se om det er noe de kan hjelpe oss med. Så må de bare prøve å si de ikke kan ta imot han, han skal inn. Stakkar lille gullet mitt... Nå har ikke mammahjertet det noe godt nei...
Så da er det vel bare å gjøre ferdig adventskalenderene til jentene da, siden jeg uansett skal sitte oppe. Har pakket inn alle gavene til de eldste, men ikke hengt de på kalenderen enda. Mangler å pakke inn en del til Veronica enda, så skal gjøre det nå. Kanskje jeg legger ut et bilde når jeg er ferdig også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar