onsdag 15. desember 2010

Dagen i dag har vært ganske så ordinær. Vi har egentli ikke gjort noe utenom det vanlige... Det er jo Veronicas fridag i dag (og i morgen), og da bruker vi å ha en rolig start på dagen. Gjerne med et bad, og det ble det i dag også. Med maling :) Vi pleier å ha pakkekalendere til barna, og Veronica har fått seg bademaling i noen pakker. Rød farge til vannet, og en blå og en grønn maletube for å male på seg selv og badekaret. Kjempe populært. Må ivei å få i flere slike. 
Senere, etter middagen, dro kjærestesamboeren og Veronica på juleavsluttning til Camilla på skolen. Jeg og Preben ble hjemme, for vi skulle dra og hente Anne litt senere. Så nå er Anne-gullet kommet hjem til mammaen sin på juleferie :) Skal være her helt til 4.juledag nå. Gleder meg så for å ha henne her hjemme over så lang tid. Ikke bare lett med denne annenhveruke greiene. Hater det. Vil være sammen med hjertegullet mitt hele tiden jeg... Men nå er hun allefall her da :)
Her er ett par bilder av Preben-gutten, tatt i dag.




Er han ikke nydelig kanskje? Super-duper-knuse-kose-gutten til mammaen sin.

Har også tatt bilder av pepperkakehuset vi lagde i dag. Sukkerbomben :) Er det ikke fint kanskje?






Da er det vel på tide å gå å legge seg da. Gleder meg så til i morgen :) Først opp med Anne i morgentidlig. Så kommer Preben og Veronica opp etterhvert. Så blir det bare kosing hele dagen. Før det blir juleavsluttning på skolen for klassen til Anne i morgen ettermiddag/kveld. Høres ut som en super duper dag spørr du meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar