onsdag 16. februar 2011

Den blide hjelperen :)

Noen dager siden siste innlegg nå. Siden sist har jeg og Preben rukket et besøk på helsestasjonen. Lille gutten min begynner å bli stor... 4 mnd. og over 7.3 kilo nå. Blid som dagen er lang, stort sett :) Tenkte jeg skulle dele noen bilder her av lillegullet mens han "hjelper" meg å gi han grøt...
De første tre bildene er fra tirsdagskveld, de tre neste fra onsdagskveld.

 Før vi i det hele tatt har rukket å komme igang.
Haster litt med grøten på kvelden, kan du si...
 Under veis...
 SKAL ha tak i den derre skjeen.
SKAL hjelpe til selv må du skjønne.

 Finingen :)

Grøt over alt... Hvordan skal dette gå når han blir større tro???

Må si at matmanerene nå ikke er helt på plass. Håper det blir bedre med tiden da :)
Vill jo så gjerne hjelpe til litt selv også vettu.
Ellers så tenkte jeg å dele noen bilder der han smiler og ler så godt :) Han har ikke alltid vært like blid denne karen her. Han har vært mye plaget av magen sin stakkar, men nå begynner han virkelig å komme seg. Smiler så søtt og ler kjempe høyt når vi "snakker" sammen . Litt på bølgelengde jeg og lillegull,
skulle man tro.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar