lørdag 5. februar 2011

Nytt leketøy på'a mor :)

Ja i dag kom det. Etter å ha venta "en hel evighet" kom endelig nytt kamera i posten tell a mor.
Bestilte meg nemmelig nytt kamera på nettet forje lørdag. Endelig :)
Og i dag kom det. Kjørte direkte på posten da den hvite hentelappen lyste mot meg i postkassen i dag mårest. Å nå er det testing på høyt plan kan jeg fortelle deg. Preben og Veronica har blidt flittig brukt som modeller for å teste ut forskjellige innstillinger. Nå tror jeg de er skikkelig lei av mammaen sin. Veronica insisterte på: "ikke mere bilde no mamma, Ieka sjå film". Å Preben ballet seg inn i pleddet sitt og sovna. Ser nesten ingenting av gutten. Sikkert en liten 4 månedders gutt måte å fortelle at: "nå mamma, er det nok altså".
Blit vel litt oppdatert på bilder av gulla her inne å da sikker. Har ikke fått slagt inn noen bilder fra nykameraet enda, vi får se om det blir utover kvelden.
Å da ble det tatt bilder i barnedåpen til lillegutten med nytt kamera likevel da :)
Gleder meg, gleder meg til å ta fatt på fotograferingen :)
Er som en 4-åring på julaften jeg nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar