fredag 4. februar 2011

Fin fint...

Ja da er sykdommen kommet i hus. Stakkar Anne-pia mi har fått farangen... Kom hjem tidlig fra skolen i dag med vond mage. Ikke lenge etter var vi i gang. Hun har sofatjeneste med cola og puffet ris nå. Litt kvikkere enn for litt siden, men så absolutt ikke i form. Som jeg hater farangen. Håper det holder med henne, og at ingen andre blir syke. Ikke for det... Veronica og Preben er ikke helt i farta de heller. Forkjølelse som henger i noe forferdelig. Preben fikk ikke ro på seg til å sove dupp i dag. Snørra mye... Pottetett. Hjalp ikke på at jeg bygde oppunder hodet hans i det hele tatt. Så da tok jeg rett og slett å satte han i bilstolen (smart? Nei, jeg vet. Men hva gjør man vel ikke for disse små.) og kjørte en runde. Fikk gjort noen småæren i samme slengen da. Men det hjalp. Preben sov leeeenge. Fikk sitte "oppreist", kjøre bil og med musikk på i bakgrunnen. Supert. Veronica er ikke like ille da. Hun er i barnehagen om dagene, det er helst mot kvelden hun tetner litt til. Håper de blir friske snart alle mann. Ikke særlig godt til mammahjertet at de er syke :(

Preben fikk forresten julegaven sin fra meg og kjærestesamboeren i posten her en dag. En slik vippe-gyngestol som kan brukes opp til 18kg. Heeeelt feil... Veronica ble jo helt i hundre og hoppet på gulvet og sa bare: "min sin, min sin, min sin....". Ville så absolutt ikke høre på at det var broren sin... Skulle jo selvfølgelig ha had den her på julaften, men da var de utsolgt der vi skulle kjøpe. Går ganske greit nå da, hun får låne :) Hun fikk seg badedrakt og bukse hun også i samme pakken, men det ble liksom ikke helt det samme det.

Men nå må jeg vel legge meg jeg. Opp å sende Veronica i barnisen i morgentidlig, og opp med sykling Annen min. Og Preben-sola :) Gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar