søndag 6. februar 2011

Koselig søndag :)

I dag har jeg, Veronica og Preben kosa oss hjemme, med baking :) Kjærestesamboeren har vært på "Bakkan" å jobba på tomten vår :) Flinkingen.
Først bestemte jeg og Veronica oss for å lage grove vafler til lunch. Kjempe gode. Tror det er lenge siden Veronica har spist så godt til lunch her hjemme. Overasket jeg :) Ville ikke ha pålegg på da, kun smør.
Og mens jeg drev på med vaflene, fikk Veronica sitte med litt pepperkake deig, så hun laget ett brett med kaker i dag :) Jada, det er lenge siden jul. Men vi har igjen så mye deig enda. Vi ble jo syke vi vettu i juletiden, så vi fikk ikke gjort og brukt alt som vi tenkte...
Og da vi var ferdige med å spise, fant vi ut at vi ville bruke delfiafettet i kjøleskapet til noe. Så da lagde vi like godt en delfiakake :) Som vi tok med oss på ettermiddagskaffe-besøk til mammaen min og samboer. Koselig ja. Vi fikk masse skryt av kaken vår også, så da spørs det om vi kanskje lager en til snart å da.
Og sånn helt til slutt satte vi på en deig med brød. Så vi fikk to nybakte brød til kvelds. Imponerende. Jeg som så absolutt ikke har fått utdelt noen kjøkken-lagemat-bake-gen.
I morgen blir det nok ingen slike utskeiellser... Da skal Veronica i barnehagen, og jeg og Preben skal kjøre rundt med invitasjoner til barnedåp... Som skal være 13. februar. Ute i siste liten kanskje? Antagelig.

Noen bilder fra i dag:

 Baker pepperkaker :)
 Flinka :)
 Følger med :)
 Tulle-jenta :)
 Lille-gullet mitt :)


Noen bilder fra lørdag:

 Søt pia mi :)
 Lager oss litt mat. Pølse med brød.
 Bord-ost :)
 Lørdagskos: smokk, bamser, lørdagsgodt og barne-TV.
Sola :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar