onsdag 9. februar 2011

Hm...

Da sitter jeg oppe helt alene, midt i natten. Tenker tanker jeg har vært gjennom flere ganger før.
Lurte en tid på hvor ærlig jeg skal være her inne på bloggen min... Om jeg virkelig skulle fortelle ALT, eller la det være med det positive... Tror vi lar det være med det positive jeg.. Slipper jeg å tråkke noen på tærne :)

I dag har vi vært litt rundt omkring :) En av Veronica sine fridager fra barnehagen i dag vet dere. Jeg hadde et lite æren til legen i dag. Så da var Veronica hjem til bestemoren sin. Hadde med seg litt filmer da, så ikke noen hemmelighet hva hun hadde tenkt å gjøre der borte. På filmfronten er det "Mikkes klubbhus" som fenger for tiden. Mikke, Langbein og Pluto er heltene. Greit å få litt pause fra "Drømmehagen" å.

Etter middag i dag var det klart for 60-års feiring. Tanten min fylte 60 år :) Hipp hipp hurra :)
Mamman min, søsteren min og verdens beste tante-gutt satt på til meg. Sammen med Vero'n min og lille-gullet. Pappaen i huset ville opp på tomta vår å jobbe litt, gjøre mest mulig mens han har dagslys. Han er jo så flink denne kjæresten min :)
Koselig bursdag. Møtte slekt man ikke snakker med til daglig (selv om det er ganske nær slekt). Vero'n min fant fort tonen med mine søskenbarns barn. De løp rundt og rundt som virvler. Stor koste seg. Veronica hadde ikke tid til kakespising engang...

Nei nå altså, er det på tide jeg kommer meg i seng. Kommer jo en dag med fart og spenning i morgen også. Med en etterlengtet time hos frisøren. Nå ryker "alt" håret. Nå blir det kort igjen.
GLEDER MEG!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar