mandag 28. februar 2011

Litt av hvert :)

Da har det gått noen dager siden siste innlegg igjen. Ikke så mye nytt som har skjedd da. Vi er i dag, Søndag, ferdig med vinterferien til storepian vår. Rolig avslutning med den  liten aketur i marka. Koselige gapahuken til skolen, sammen med mammaen min og samboeren hennes. Kos, kos, kos :)
Jeg, Veronica og Preben har også vært på en liten vinterferie-tur, overnatting til bestemoren min. Bare en natt da. Koselig det også :) Ellers har det ikke skjedd stort... Annet enn at lillegullet mitt vokser og vokser, så alt alt for fort... Tenkte jeg skulle dele noen bilder med dere :)

 Begynner å bli flink til å legge på magen nå :)
 Første smak på middag. Var ikke særlig godt nei...
 WHAT??
 Biltur :) Fine strikkeklær som oldemor har strikka.
 Kose-pia til mammaen sin :)
 Ferie på sofaen, med pissi :)
 Flink til å spise grøt ja :)
 Lille prinsen min, på marka tur :)
 Lille-snuppa mi oppi marka :)
 Nydelig :)
 Fin-pia mi :)
 Anne-snuppa mi :)
Anne-snuppa på rattkjelke nedover skogsstien :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar