lørdag 25. juni 2011

Lanoungen 2011

Jeg tenkte en stund å melde på mine to små hjerteskatter på lanoungen 2011. Men så veldig fort at det var liten vits. Det var nemmelig endel storbloggere som hadde lagt til sine små hjerteskatter der. Og de sanker nok mange stemmer gjennom bloggene sine hver dag. Jeg hadde enda ikke somlet meg til å få stemt på noen av dem. Men så fikk jeg en link på facebooken min en dag. Om lille Sebastian. Som gikk så alt for tidlig bort fra sine foreldre, bare 1,5 år gammel. Jeg kjente ikke Sebastian, eller hans foreldre personlig. Jeg vet bare hvem de er. Så nå oppfordrer jeg alle til å stemme på Sebastian. En stemme fra hjertet. Det kan du gjøre her:  http://www.lano.no/bidrag/sebastian-sor-trondelag
RIP lille søte Sebastian.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar