onsdag 22. juni 2011

SOMMERFERIE!!!

Da er sommerferien igang for skolebarna her. Etterlengtet sådan :) Anne har snakket om dette lenge nå, og telt ned dagene i lang tid. Det er enda noen uker til Veronica og kjærestesamboeren har ferie, men tiden går vel fort til det også. Så nå venter vi veldig på ferieværet... Men det ser ut som vi bare må smøre oss med tålmodighet.Vært overskyet og kaldt lenge nå,og det ser ikke ut som det skal bli så mye bedre med det første heller... Desverre... Det er heller ikke så lenge til jeg er ferdig med permisjonen min. Men siden jeg har 10 uker ferie når den slutter, er det enda lenge til jeg skal på arbeid. Er ikke ferdig med kurset jeg startet på tidligere i år enda, men håper på at jeg får lagt inn en kjempeinnsats i ukene fremover så jeg blir ferdig snart... Målet mitt må bli å få skrevet på oppgave hver dag som Veronica er i barnehagen. Så får vi håpe på arbeid i barnehage etterhvert også :) Det er drømmen og målet mitt. Aller helst på en småbarnsavdeling, men det er absolutt ikke et krav, bare et ønske om noe nytt :) Jeg har jo arbeidet med eldre barn og ungdommer tidligere. Har også et ønske om å  arbeide opp mot barn med litt mere utfordringer, og med minyrkeserfaring fra tidligere håper jeg at dette lar seg gjøre med tid og stunder. En ting er iallefall sikkert, og det er at jeg ser frem mot å starte å arbeide igjen snart. Selv om jeg elsker å gå hjemme og kose meg med barna, så savner jeg også å gå på arbeid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar