mandag 13. juni 2011

Nok en helg er over...

Da har vi brukt opp nok en helg... En langhelg denne gangen :) Og jeg må si at det har værtgodt å få ha kjærestesamboeren hjemme så mange dager i strekk. Kjenner nå at jeg gleder meg til han får ferie, så vi får mange dager sammen. Ikke bare oss to altså, men alle seks :)
Men tilbake til denne helgen... Den har vært fylt opp av mye forskjellig.
For det første har vi vært å sett på at Anne-snuppa hadde avsluttning på dansekurset sitt. Fikk se mange kjempeflinke unger. Bestemoren min kom også for å se på :) Kosa oss skikkelig med dansing, kaffe, rundstykker, kake og saft. STOLT mammahjerte.
Da vi var ferdige med avsluttning var det tid for levering av småttisene. De skulle ligge borte en natt, mens mammaen og pappaen skulle ut på livet en tur. Vero-gullet hos farmor og farfar. Preben-gullet hos tante Renate og verdens beste tante jente. Må bare få sakt at denne turen ut på livet frister ikke til gjentagelse...
På søndag var det klart for henterunde av småttisene, og bursdagsbesøk til mine småsøstre. Eller, så små er de faktisk ikke lenger da. Frida ble hele 11 år, og Jannike 21 år... Tenk hvor tiden går...
Og i dag har kjærestesamboeren vært oppe på tomta vår og arbeidet, mens jeg og småttisene har gått rundt i boligfeltet vi bor og leta etter ene katten vår. Den har vært bort i flere dager nå, så jeg begynner å bli litt bekymret. Det er ikke første gangen han er borte slik over tid, men synes det har gått litt vel mange dager uten att jeg har sett han nå. Han er jo kastrert, og han har id chip, men føler fortsatt for å ta seg noen runder alene. Vi gikk ut i flere timer å så etter han, uten å finne han. Men tror du ikke han gående en stund etter vi kom hjem da... Var hjem i 5 minutter før han forsvant igjen. Luringen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar