mandag 29. august 2011

Bursdagsønsker for Preben :)

Fikk en etterlysning i går om å legge ut bursdagsønskene til Preben. Så her kommer innlegget :)

Ja da nærmer det seg ett helt år siden lilleprinsen min ble født... Å fy som tiden har fløyet. Syns ikke det er så lenge siden jeg lå på sykehuset jeg, med verdens fineste nyfødte gutt. Sentimental mamma ja. Synes tiden går ifra meg litt nå. Preben er straks ett år, Veronica blir fire om ikke så lenge og Anne blir faktisk hele 10 år neste år... Men men... Nå er det Preben det handler om. Tenkte bare jeg skulle prøve å lage en liten liste jeg, for dere som er familie, over hva Preben ønsker og trenger.

  • ullundertøy (har vokst LITT siden sist vinter)
  • ullsokker (slike tynne ja, janus eller noe slikt)
  • Votter (merke gjør ingenting, men synes slike med glidelås er enklest å ta på)
  • Vinterlue (med knyting og en grei passform)
  • Vinterjakke (mulig denne blir tatt bort, tenkte jeg skulle ta meg en tur på H&M en dag å se på jakke. En blåstrippete en fra baby-avdelingen i str. 86)
  • Dyne, 100 x 140
  • Bukser (han har ikke så mange bukser)
  • Lekeratt (sånn for å feste på vogn, litt kjedelig å kjøre vogn for tiden sjø, blir kanskje litt bedre med en morsom leke)
  • Biler (eller litt andre "gutteleker")
  • Ullpledd
Mange slike "trengerønsker" dette, og ikke så mange morsome ønsker... Men han har jo mye. Arvet jo gå-bil og gå-stativ av storesøstrene, pluss mange andre leker. Det vi ikke har så mye av er vel biler og slike andre "gutteleker".


Prinsen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar