søndag 23. januar 2011

Harru sett :)

I dag tok jeg bilde av julestjernene mine, som av alle ting lever enda. Ikke skjønner jeg hva som har hendt, for mine julestjerner bruker ikke å overleve til nyttårsaften engang...
Men her er det iallefall et bilde av dem:


Like fine vettu. Mangler knapt et blad. Nå blir det faktisk trist når de dør, nå som jeg faktisk har had dem en stund, og ikke bare noen dager. Jeg synes julestjerna er en veldig fin blomst skjønner du :)  Når det skal sies så lever sammenplantningen min også, som jeg fikk av kjærestesamboeren før jul. Skjønner ingenting jeg. Planter og blomster bruker egentlig ikke å trives her i det hele tatt. Det er for lite lys, rettere sagt for lite vindu, i huset. Gleder meg og lengter til nyhuset står ferdig nå :) I løpet av året nå så. HÅPER på nytt hus til jul i år :) Det vises i pakkingen av juletingene i år. Pakket ned juleserviset som pleier å stå i skapet også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar