fredag 14. januar 2011

Mens jeg venter...

I dag er det fredag. Fredagen der Annegullet mitt kommer hjem :) Nå har hun vært lenge borte altså... Helt siden 4.juledag :/ Liker ikke når det går så lang tid mellom hver gang jeg ser henne. 
Det er enda noen (les: maaaaange) timer til jeg skal hente henne. Så da tenkte jeg at jeg skulle legge ut noen bilder vi tok i julen.

Julaften !
 Fineste nissegutten :)
 Vero i nydelig strikkakjole, som oldemoren har vært så snill å strikka til henne :)
 Vero og Anne skal til å spise middag på julaften :)
 Camilla også :)
 Lillegulet og kjærestesamboeren har fått på seg finstasen. Er ikke lillegullet nydelig i skjorteboddy med sløyfe, dress bukse og vest kanskje :) Bestemoren som har kjøpt disse klærne til han :)
 Vero og bestemor :)
 Alle fire nydelige engler forran juletreet :)

Vero skal åpne pakke. Tar seg gooooooood tid :)


Mellomjulen !

 Lillegullet koser seg med teppet han fikk i julegave :)
 Syke nissejenta til mammaen sin...
Annepia med oldemoren i bakgrunnen...

Når jeg sitter og ser gjennom bildene nå, så ser jeg at jeg ikke har vært særlig flink til å ta bilder i julen... Jeg har flere enn dette, men uansett veldig lite... Å som jeg ønsker meg et nytt kamera...
*Drømme, drømme meg bort*
Men akk og sukk... Det blir nok bare med drømmen... Skal jo ha barnedåp snart også... Så der går nok "nytt kamera" sparepengene mine med. Men tenk hvor fint det hadde vært å tatt bilder av lillegullet med splitter nytt kamera på den store dagen :) Så jeg fortsetter og drømme jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar