fredag 14. januar 2011

Nydeligste :)

Før jul var jeg ivei og tok barenehagebilde av Vero'n min. De som ble tatt i barnehagen ble vist ikke noe særlig, så vi fikk komme på studioet til fotografen og ta nye. Snille snille fotofrafen. Så ble det julegaver på bestemor og bestefar, og farmor og farfar alikavell :) MÅTTE bare få skryte litt av bildene her.  Nydeligste lillejenta :)





 
 
Lillebror var selvfølgelig også med oss da vi dra dit, så da var fotografen så snill at hun knipset noen bilder av han også :) Mest for å lure Veronica til å sitte stille lenger og være sikker på at noen bilder ble bra denne gangen... Hun gikk ikke på dette trikset, men bildene av mindstegullet ble så fine at vi fikk noen av dem :) Supersnille flinke fotografen som fikk til så nydelige bilder av minste englene mine :) Når de mindste vokser til litt, så tror jeg nok jeg vil bruke henne som fotograf til å ta bilder av alle fire englene.
Og kanskje av mammaen og pappaen også...
Lillegullet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar