lørdag 22. januar 2011

Lillegull spiser grøt :)

Da har lillegullet startet med grøt... Så stor han har blidt. Han er ikke så gammel enda, men jeg mistet mye av morsmelken da jeg var syk i julen. Selv om det har tatt seg opp mye siden da, er nok ikke morsmelka nok for å holde lillegullet mitt mett gjennom hele døgnet. Han får kun på kveldstid enda, men det er vel bare et tidspørsmål før vi må starte med morgen-grøt også. Lille-store babyen min...

Den første gangen han fikk grøt:


Å plutselig ville ikke opplasningen virke... Hva er det som er galt nå da... Nei, jeg må nok bare prøve igjen senere. Så får vi se om det går da :) Akkurat nå ligger lillegulet å koser seg med noen leker i lekegrinnen sin (eller, den er lånt fra søsteren min). Mens Veronica bader og kjærestesamboeren "klipper" håret sittt. Er vel en meget korthåret kjærestemann som kommer ut fra badet snart tenker jeg.

Ellers så dro Anne tilbake til pappaen sin i går kveld... Så i dag tenker jeg at jeg skal finne frem pappesker å pakke ned julen... Har julen lenge her i huset sjø. Det blir jo litt slik når noen av disse barna ikke er her hele tiden. Men er bare koselig med julepynt da :)
Etterpå blir det vel et besøk til mammaen  min på meg og barna. Jeg må få tømt minnekortet på fotoapparatet, og brent det over på cd. Og siden vår stasjonære pc ikke virker (!) og cd-luka på min bærbare er ødelagt, må vi gjøre det hjemme hos henne og samboer. Det kan vel ikke være på tide at jeg drar å reparerer min bærbare vel??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar