mandag 31. januar 2011

Tårnagentene :)

I helgen har Anne-snuppa mi vært tårnagent i kirken. Det er en frivillig sak for de som fyller 9 år i år. De møttes i kirken på lørdag klokken tre og var der helt til åtte. Da utforsket de hele kirken. De fikk se alt de ville se. De gikk til og med opp i kirketårnet og så på kirkeklokkene. Anne sa hun ble litt redd for høyden, men at det hadde gått bra og det hadde vært gøy å se på klokkene. Alt i alt så har jeg forstått det slik at hun har had en meget fin ettermiddag. Det hadde foressten vi andre som ble igjen hjemme også. Vi ble bedt på middag opp til søsteren min, sambo og verdens beste tante-gutt. Kyllingvinger,-klubber og -lår med tilbehør. Mmmmmm.... :)
På søndag møttes agentene på morgenen. Da skulle de være med å forberede andakten. Det ble en veldig fin og barnevennlig andakt. En meget behagelig og flink prest tok med seg ungene på en helt super måte. Andakten varte ganske lenge, men det skulle man ikke tro. Tiden fløy avgårde.
Etter kirka kjørte vi hjem til mammaen min og sambo. Vi skulle spise middag der senere på dagen. Deilig hjemmelaga pizza :) Dit skulle også søsteren min og verdens beste tante-gutt komme. KOS :)
Så alt i alt vil jeg si dette har vært en helt super-duper helg :)
Tusen takk til alle dere som har vært med på å gjort helgen så god for oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar