onsdag 3. november 2010

Onsdag :)

Da ble det plutselig onsdag da, og mange dager siden siste innlegg her. Anne er dratt til pappan sin (faktisk ikke mange dagene til hun kommer tilbake nå da *smiiiiile* ) og Camilla til mamman sin (siden jeg er så sen til å legge inn noe som helst her, så kommer hun også tilbake snart *smiiiiiile*). Gleder meg til de kommer og vi er samlet igjen alle sammen :) Det er så godt det. Må nesten prøve å få gjort noe i helgen da. Ha litt familietid med litt aktiviteter, god mat og film :) Det høres super godt ut.
Veronica er nå godt tilbake på barnehagen, og koser seg stort der. Har fridag i dag, siden det er onsdag, så i natt har hun ligget over til bestemoren si. Det tror jeg har gått helt supert. "Nættemor" og Ostein er noen store helter. Får hun ikke gjøre stort sett som hun vil der kanskje?? :)

Jeg og lille-gull sov lenge i mårest, helt til halvni, før vi sto opp :) Vi fikk ordnet oss, kosa litt og spist mat. Nå ligger han i "sengen" sin på stua å sover. Våkner vel snart for en ny mating tenker jeg :) 4 uker gammel nå, så han er mer våken enn tidligere, og han lager mye lyder :) Så søt da vettu. Men nå får jeg vel pakke ned stelleveske til lille-gullet. Vi skal ut og trille snart. Gå en tur til butikken for å kjøpe noen små adventskalender pakker til de tre største, så gå hjem til mamma og Veronica etterpå. Så skal kjærestesamboer'n få hente oss alle der etter jobb :)


Preben-gullet sover :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar