mandag 15. november 2010

Små engler :)

Preben ble med for å legge Veronica i kveld. Veronica ville gjerne at Preben skulle ligge sammen med henne i hennes seng i natt. Ble ganske skuffet da det ikke gikk an. Veronica har virkelig gått inn i storesøster rollen nå ja.
Hun passer på. Hun koser på. Hun er så snill og flink.
Må bare nevne at sengen Veronica har er sengen Bestemoren min hadde da hun var liten jente. Synes det er så fint å bruke opp igjen slike ting jeg. Håper på å finne en likedan til Preben til han blir større. Leter på brukt butikker rundtomkring. Veronica brukte forresten den gamle vognen etter onkelen min da hun var lita. Ikke sånn hele tiden nei, men av og til. Ville det med Preben også, men tørr ikke nå på vinteren. Vil jo ikke ødelegge den heller veit du.
Kanskje jeg skulle ha hentet den og brukt den inn her....? Men det har jeg jo rett og slett ikke plass til. Synd. Dessuten skal jo Preben ligge å sove ute han, så lenge temperaturen er grei. Han elsker å ligge i vognen sin så det er ikke noe problem.
Gleder meg bare til onsdagen nå, da skal vi på 6ukers kontroll. Skal bli gøy å høre hvor stor lille-gullet mitt har blidt :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar