torsdag 18. november 2010

Hobby...

Ja hva skulle man vel ikke gjort for å få seg en liten hobby... Har nettopp sett på noen av de bloggene jeg "følger med" og det virker som alle driver med noe... Strikking, sying, hekling, baking, interiør (kjøper brukt og pusser opp...) og et utall andre sysler. Hva om jeg kunne vært god i noe av det der da... Men jeg kan jo INGENTING av håndarbeid... Eller, jeg kan strikke luer, men kan jo ikke sitte her og strikke like luer hele tiden heller... Slik er det bare...
Jeg er veldig glad i foto da... Så det har vel vært en hobby jeg kunne ha had. Men da må jeg jo ha nytt kamera da... Og det er ikke billig... Huff, nei...
Kanskje melde meg på strikke eller hekle kurs...? Har jeg i det hele tatt tålmodighet til å lære det...? Noe må jeg iallefall finne på. Fingrene mine klør etter å få gjort NOE... Laget NOE...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar