lørdag 13. november 2010

Helg :)

VI fikk da dratt rundt litt i går å jeg og Preben. Måtte ut å skjekke opphørssalget på Mo vettu. De bruker jo å ha så mye fine og fargerike klær dær. Tenkte å se etter neoen nye fine klær til mine egne engler, og finne julegave til tantes beste lille jente og gutt. Fant kun en julegave gitt. Til tantes lille gutt. Og litt klær til Preben. Ellers var det ingenting å finne. Det hadde vært mye besøk der siden salget startet, så det var lite klær igjen der nå. På dag to av salget... Skjønner ingenting jeg... Bra jeg ikke venta lenger med å dra da, noe jeg hadde tenkt å gjøre.
Etterpå fikk vi til et besøk til mamma/bestemor også. Fikk drukket "litt" kaffe" og jabba mye :) Løser jo endel verdensproblemer da veitdu :)
Til slutt henta vi Anne snuppa og dro til bestemor/oldemor. Anne ville så gjerne trreffe henne før hun dro til faren. Skulle ta med bøker hjem igjen, men det glemte vi gitt. Bra jeg og Preben tok med noen dagen før da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar