mandag 15. november 2010

Smil :)

Søndags kveld:
Preben smila til meg i kveld :)
Så kan det da diskuteres om det var såkaldt luft i magen, grimase eller herming. MEN han så rett på meg lenge, og smila mange ganger...
Å så rørt jeg ble :) Jeg hadde faktisk glemt litt hvor rørt man blir av disse "første" gangene jeg. Jeg satt der for meg selv i sofaen med Preben i armene og mintes hvordan det var da Anne og Veronica hadde sine første smil. Så glad og stolt man blir av sine barn. Ubeskrivelige følelser, for stort til å beskrives med ord.
Også at det skjedde i dag. I dag som er min bestefars 75 års dag. Eller som skulle ha vært det om han hadde levd. Jeg og Preben var på kirkegården i dag og tente lys og la på en liten hjertekrans av kongler. Hadde en stille stund for oss selv. Bestefar. Verdens beste bestefar. Finner ikke ord for hvor mye jeg savner han. Det ble en tøff stund der jeg sto allene forran graven hans.
Kjørte oppom bestemor etterpå. Drakk litt kaffe og pratet før jeg måtte kjøre hjem for å spise middag. Snille snille kjæresten min laget middag i dag også han. På farsdagen. Koteletter i dag :) Godt ja.
Det har egentlig gått slag i slag i dag også. Først på ett årsdag til datteren til en venninne, kjempekoselig. Så kirkegården, sterke følelser. Så kaffe opp til bestemor, alltid like koselig. Så hjem på middag, super godt. Så på tuperware party til sist, dyrt...
Nå sitter jeg opp alene etter alle de andre har lagt seg nok en gang. Må snart slutte med disse nattrangler faktene mine. Men må innrømme at det er godt å sitte å ha noen minutter for seg selv på kvelden. Lade batteriene litt :)
Men nå er det natta altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar