fredag 5. november 2010

Syke barn og fotografering...

I går kveld fikk Veronica plutselig feber. Og det hadde hun fortsatt i mårest... Ganske så mye og faktisk. Å i dag som det er fotografering i barnehagen da... Men vi fikk feberen i sjakk med litt paracet, så dro vi på fotografering likavell. Jeg var der hele tiden så vi kjørte rett hjem med en gang hun var ferdig. Det ble ikke samme portettbilde av henne som de andre barna da. Hun ville ikke sitte på den tønna forran lerretet. Og siden hun ikke var i form fikk hun slippe det. Så bildet ble tatt inne på selve barnehagen. Så jeg vet ikke noe om hvordan dette blir :)

Sykepia...

Her har vi kommet hjem etter barnehagefotografering. Ikke helt i form nei...
Verdens fineste selv om hun er syk, ikke sant?

Ellers i dag har jeg benyttet anledningen til å få mala ferdig settekassen til Anne, knaggene til Preben og ramma til Anne. Så begynte jeg å male nattbordet til Veronica. Fikk tatt ett strøk med sånn dekkmalingsak og ett strøk med hvitmaling. Siste strøket på den i morgen, håper jeg :) Så skal jeg se om jeg finner noen prinsesse-veggklistremerker å sette på :) Legger ut bilder når jeg er ferdig :) Må prøve å skryte litt av meg selv og vettu :)
I dag kommer storpian vår også :) Camilla kom nå etter at skolen var ferdig, og Anne kommer snart. Kjærestesamboeren holder på å gjøre seg klar til å hente henne nå :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar