fredag 8. april 2011

6mnd kontroll

Da har vi fårr vært på 6 mnd kontroll med lille gullet. Og han har faktisk vokst litt på 3 uker altså. Han er nå:
  • 8,6 kg tung og er 70,5 cm lang
Sist var han:
  • 8,1 kg tung og 68,5 cm lang
Begynner å bli en stor gut og kar. Og som han har utviklet seg i det siste. Nå ruller han rundt som bare det. Ligger aldri stille på samme plass lenger nei. Så nå er det vel på tide å rydde litt i lekene som storesøsteren har her nede på stua. Hun begynner vel å ha endel ting her som ikke egner seg for små lillebrødre, stor som hun begynner å bli. Det er så absolutt ingen fare enda nei, for hun har en del av stua der han ikke har mulighet for å komme seg enda, men bedre å være føre var. Må si jeg ler litt inne i  meg selv når jeg tenker på hvordan det skal gå den dagen Preben faktisk når tak i tingene hennes. Hvordan hun kommer til å reagere da. Nå går det jo kjempe bra mellom dem. Hun leker seg med han, og han smiler og ler stort og høyt hver gang han ser henne. De er så søte begge to, så mammahjertet smelter fullstendig. Altså, det er ikke bare de to som gjør det altså. De to største gjør meg også stolt hver eneste dag, og smelter hjertet mitt støtt og stadig :) Og det beste av alt er at de kommer hjem i morgen. Som jeg gleder meg. Krysser fingrene for fint vær i helgen, så vi får vært mye ute :) Det er så deilig nå, når sola endelig varmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar