søndag 10. april 2011

Helgeslutt...

Da var denne helgen over også... Og den har gått forferdelig fort. Anne var på ikke mindre enn to barneselskap i helgen. Ett på lørdag og et nå i dag. Hadde vist kost seg :) Vi andre var på bursadagsselskap i dag til søskenbarnet til barna. 10 årsdag. Koselig det også. Preben fikk mye oppmerksomhet, og Veronica var sitt sanne jeg. Mye løping, hopping og dansing. Så hadde jo onkelen og tanten trampolinen frem på plenen, og det var jo skikkelig gøy :) Mammaen er ikke så glad i disse trampolinene da (derfor har ikke vår vært opp på flere år). Skummelt synes jeg...
Vårværet har jeg ikke sett så mye til i helgen heller... Men det regnet iallefall ikke i dag da. Og det er jo veldig positivt :) Går riktig vei da, tenker jeg.
I morgen er det klart for arbeid på kjærestesamboeren, skole for bestisjentene og barnehage for bestislillejenta. Håper på fint vær da, så vi får gå/trille bort til barnehagen. Godt med frisk luft på morgenen, og godt for Preben å få sove ute i vognen sin :)
I går var vi forresten på middag hjemme hos søsteren min med familie. Koste meg skikkelig med god mat, tantegutt kos og familietid :)
Også må jeg ikke glemme å fortelle at Preben har allerede fått tann nr to :) Fikk se det hadde gått hull på tann to i går. Store lille gutten til mammaen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar