lørdag 16. april 2011

Gave te mammaen :)

I går var det loppemarked på skolen. Alle elevene hadde tatt med seg to lopper dit i forje uke, så kunne de ta med seg 20 kr på skolen i går for å kjøpe seg to lopper hver. Dette er noe de gjør hvert år, og jeg tror (er ganske sikker på) at pengene går til et fadderbarn skolen ordnet seg for lenge siden. Men i allefall, i går kom Anne hjem med en pakke til mammaen sin :) Som hun selvfølgelig haddde kjøpt på loppis. En porselens hest :)



Tror dere mammaen ble stolt eller? Så nå mangler det bare å finne et sted på stua den kan stå. Jeg har ikke så mange steder å sette ting. Savner veldig et vitrineskap. Enten ett i bare glass, eller ett i hvitt med glassdører. For nå er jeg ganske sikker i min sak, jeg skal male de møblene som blir med opp i ny-huset hvitt. De som det er tenkt skal stå på stua i allefall. Hvitt ned på stua, og mørke opp på tv-stua. Men jeg må nok se litt hvordan ny-huset blir, før jeg kjøper meg nye møbler nå, så mens vi venter må jeg sette hesten min ett sted småkidsa ikke når tak i den og knuser den. Snille, gode storejenta til mammaen sin :)
Hadde hun bare vist hvor glad, stolt og rørt jeg blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar