torsdag 21. april 2011

Påske :)

Da er påskeferien godt igang :) Og vi tar det helt med ro og koser oss. HELE DAGEN! Ikke mye utskeielser her nei. Jeg og barna er stort sett hjemme hele dagen, mens kjærestesamboeren er oppe på tomten vår og arbeider (vi "besøker" han der av og til da). Må jo bli ferdig med rivingen snart så vi kan bygge oss nytt hus :)
Han er så flink, kjæresten min. 
Ellers så har vi faktisk ikke gjort noen verdens ting. Har absolutt ingenting å fortelle... Heller ingen bilder å dele. Jeg har glemt å kjøpe nye batterier til kameraet til påske, så jeg kan hverken ta bilder eller legge de jeg har tatt over på pc'en. Det er jo bare å kjøre bort på en bensinstasjon å kjøpe nye, jeg vet, men som skrevet tidligere så er vi hjemme og koser oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar