mandag 11. april 2011

9 år :)

I dag er det hele ni år siden Anne-mora kom til verden. Herre min som tiden flyr... Synes ikke det er så lenge siden jeg. 3. klassing og greier. Storesøster til to har hun blidt. Og en ste-storesøster har hun fått. Hun er en veldig flink storesøster, som leker godt med lillesøsteren. Innimellom all kranglingen vel og merke :) Lillebror er ikke så artig enda, han er litt for liten. Men det kommer seg mer for hver dag som kommer. Hun klapper og roper høyt, og virker veldig stolt over hver nye ting han får til. Snuppa mi :) Jeg er så utrolig stolt av henne, og hun varner hjertet mitt hver dag med å bare være den hun er.

Dagen har ikke blidt feiret i dag, med familieselskap. Det blir nok ikke før neste gang hun kommer. Kjedelig, men slik bir det når helgene går med til barnebursdager, og ukedagene fylles opp av andre gjøremål... I dag startet jo årets fotballsesong for henne, og det måtte hun jo ikke gå glipp av. Ikke har jeg fått ut av henne noen spesielle ønsker heller. Må vel få mast litt mere på henne, kanskje jeg får lakt ut en liste her etter hvert.





Jeg er så kjempe glad i deg snuppa mi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar